Boondoggle

Briefing
Bedenk een verrassend idee waarmee we onze klanten een gelukkig nieuwjaar kunnen wensen.

Insight
Iedereen met een marketingjob mocht tijdens de eindejaarsperiode aan zijn familie vast weer de volgende vraag beantwoorden: “Wat doe jij nu eigenlijk?” Onderstaand filmpje, met in de hoofdrol enkele ouders en grootouders van bekende Boondogglers, getuigt dat de familie niet altijd op de hoogte is van wat marketeers en reclamemensen nu exact doen.

Idee
Om aan dat ongetwijfeld herkenbare euvel voorgoed een einde te naaien, pakt Boondoggle uit met de “The Good Old-Fashioned Job Description”. Op een website kunnen alle klanten een gepersonaliseerd, ingekaderd borduurwerkje bestellen dat meteen ook een glasheldere jobomschrijving is. Anders gezegd: hét ideale cadeau om nooit meer te vergeten wat (klein)zoon of dochterlief voor de kost doet.

jobdescription

jobdescription_website



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *